ДОСТАВКА

УСЛОВИЯ НА ДОСТАВКА 

     1. След направена поръчка с регистрация, ще получите потвърждение по имейл, че е приета успешно.

     2. Ще получите обаждане от наш служител за потвърждение на поръчката. 

     3. Поръчки направени до 16:00 ч. в работен ден се изпращат в същият ден. Всички останали поръчки се изпращат в рамките на следващия работен ден.

По независими от нас причини срока за доставка може да достигне до 7 работни дни (Празници; лоши метеорологични условия; забавяне от страна на куриера).

Доставкатата до адрес се извършва с куриер на Еконт или Спиди от 9.00 до 17.30 часа. Ако получателят или доверено негово лице не са открити на адреса, куриера звъни на посочения от клиента телефонен номер, за да уточнят нов час и ден за повторна доставка.                                                                                                           

Пратки до поискване в офис на Еконт или Спиди, могат да бъдат получени след 9:30 часа до 18:00 часа в дните от понеделник до петък или до 13ч в събота. 

Доставки не се извършват в неделя и официални празници. В събота доставките до адрес се извършват до обяд (13:00 ч.), при заплатена услуга за доставка с Приоритет (важи само за Еконт).

Услугите "Преглед, тест и избор" са БЕЗПЛАТНИ.

Заплащането на поръчката е с наложен платеж в офис на Еконт или Спиди, с опция за преглед на съдържанието.

Доставката за поръчка до 69,99 лв се поема от клиента.
Доставката за поръчка над 70.00 лв до офис на Еконт или Спиди се поема от нас - БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА.

    4. След преглед, клиента може да върне веднага поръчката или част от нея (услига на Еконт "Избор"). Нужно е да заплати такса за куриерската услуга - за получаването и за връщането на поръчката, без да заплаща стойността й.

   5. В случаите, в които клиентът откаже доставката (след като е потвърдил по телефона нейното получаване и тя вече е тръгнала към него), той следва да заплати куриерските разходи, както за доставката до него, така и за връщането й в размер на 10 лв. Ако клиентът откаже заплащането на този разход, той губи правото да прави поръчки от това име и адрес с метод на плащане "наложен платеж". Негови бъдещи поръчки ще бъдат изпращани САМО И ЕДИНСТВЕНО след предварително заплащане с пощенски паричен превод по ЕКОНТ, Спиди или по банков път.

!!! Клиента не заплаща такса за връщане на поръчката, ако сме изпратили грешен артикул.

 

 

Няма намерени продукти.